úterý 26. března 2013

Nude nails


Vím, že o lacích toho bylo napsáno už víc než dost, ale také jsem chtěla na začátek ukázat i nějaký ten můj vkus. I když mi přijde, že na nehtech se mi líbí skoro vše. Dobře tak ne vše. Poslední dobou se mi už tolik nelíbí gelové nehty. Sama jsem je snad měla pořádně jen na maturák a pak párkrát, když jsem byla už fakt strašně naštvaná, že pořád lakuju, piluju, a stříhám. Ale nejhorší jsou takové ty malůvky, aplikace a kilometrové gelovky. Na druhou stranu je neodsuzuju. Myslím, že když se udělají vkusně, jsou pěkné. Je pravda, že když jsem je měla já, nechala jsem si vždy dělat francouzskou manikůru a nemusela jsem se vůbec starat. A ruce vypadají po celou dobu upraveně a elegantně. To byl vlastně důvod proč sem občas podlehla i já.
Ale co se mi opravdu líbí jsou přírodní nehty, maličko delší a zapilované do obloučku.
A z barev? Asi všechny! :D
Jinak v mé krabici s laky převládá asi růžovo-červená (vínová) skladba.. Ale myslím, že od každé barvy mám vlastně nějaký ten lak. Vlastně ne, žlutý mi chybí. Tak šup a běžím si ho koupit! :D

A teď nějaký ty trend, co frčí a mě se líbí :-)





NUDE + GLITTER
  • meze se nekladou a jde vlastně vše, jakékoli glittry, jakýkoli podklad
  • mě se nejvíce líbí jemný nádech růžového nude a buď stříbrné nebo zlaté glittry
  • a v základu jsou tři typy jak použít glittery (v reálu samozřejmě daleko více variant) - na špičku, na lůžko, na jeden vybraný prst (většinou prsteníček)

¨
Za mě mohu doporučit laky od Essence. Nude glam kolekce se jim velice povedla.  Laky dlouho vydrží a hlavně mají velký štěteček a skvěle se s nimi pracuje. Jedny z nejlepších levných laků, co na trhu jsou. Doma mám teď jeden glitters lak od Miss sporty a ten mi úplně nevyhovuje. V DMku jsem koukala zase na laky od Essence a slyšela na ně jen chválu. Minimálně vypadají krásně, tak musím sama vyzkoušet.
Svůj oblíbený nude lak jsem zapomněla na Moravě, ještě že tam teď jezdím pořád, ale i tak mi chybí. Dnes jsem šla nakupovat do Kaufladnu a našla jsem tam jeden nude za 15Kč ve slevě, tak ho mám doma. Jako neni to nic moc, ale za 15Kč parádní náhrada - alespoň na chvíli.
Nejvíce se mi líbí ta horní řada obrázků a budu se snažit si aspoň jeden z nich udělat. Až bude čas a laky. Potom se určitě pochlubím, jak to šlo. :) 





"Ne každá nahota je zakázaná."


Žádné komentáře:

Okomentovat

Mohlo by Vás zajímat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...