sobota 13. dubna 2013

Essence výprodej


Jak už jsem nedávno psala, včera proběhl další výprodej kosmetiky Essence, Catrice a Manhattan. Pro mě to byl můj první takový výprodej a tak jsem čekala, jaké to celé bude a jak to vlastně bude probíhat. 
Do Modřan jsem přijela asi něco kolem půl 1 (tzn.asi půl hodiny po otevření) a bála se, kolik bude lidí a tak dále. Lidí bylo hodně, ale naštěstí to docela šlo. Na košíček k nákupu jsem čekala asi tak 15 min a mezi tím jsem si v hlavě říkala, co vlastně potřebuji a co chci. Dopředu jsem věděla, že sháním gelové oční linky, výraznou růžovou a červenou rtěnku a štětce. Realita byla nakonec úplně jiná. Byla jsem klasický blázen, když jsem to všechno viděla. A co se tam nakonec dalo sehnat? Štětec ani jeden (bohužel), což mě hoooodně hodně mrzelo, ale tak nedá se nic dělat. Za to tam bylo plno jiných věcí. Třeba gelové linky od Essence a teď fakt nevím jestli za 10 Kč nebo za 20 Kč (ceny byly od 5-ti Kč do 30-ti Kč, voňavky samozřejmě více). Různé stíny, tvářenky nebo make-upy třeba za 20 Kč-30 Kč. Nějaké  vůně (80 Kč) nebo péče o pleť. Asi nejvíce mne zaujal nespočet různých rtěnek a lesků na rty. Prostě skoro všechno! Nakonec jsem si koupila kromě štětců vše, co jsem chtěla a hodně věcí na víc. Některé si teď říkám k čemu, ale v tu chvíli si říkáte za 5 Kč to musím mít! :-) Například jsem si koupila pilník na plastové konečky nehtů (ani jsem si nevšimla, že není normální). Ale pilník se vždycky hodí i když jsem myslela, že bude na druhé straně leštička. Nebo jsem také objevila vlákýnka na zvětšení objemu řas a jejich prodloužení. Tak jsem na to zvědavá. Je to věc, na kterou jsem vždycky koukala, ale za ty peníze si nechtěla koupit. A tohle mi přišlo jako nejlepší doba na nákup věcí, které vyzkoušet chci, ale nevěřím jim.
Nakonec jsem se nechala nalíčit od slečny vizážistky. Většina si nechala malovat hodně tmavé líčení, kouřové líčení, výrazné líčení atd. My jsme se domluvily, že mi nechá můj základ (s tím, že je krásný) a ona ho dotvoří k obrazu svému a více vše zvýrazní. Jemné, ale barvené líčení. Slečně (myslím. že se jmenovala Bára) jsem nechala volné pole působnosti a ona začala čarovat. :-) Musím říct, že výsledek byl moc pěkný.


No a nakonec přišlo placení! Za všechnu kosmetiku jsem nechala 460 Kč. Naštěstí jsem se doopravdy vešla do svého maxima, co jsem si v hlavě stanovila, tak jsem ráda. Ještě jsem k nákupu jako pozornost dostala časopis Cosmo Politan a zápisník Essence. 


A jaká byla atmosféra? Všechny slečny, co obsluhovaly, byly více než příjemné a profesionální. Zodpověděly jakýkoli dotaz a poradily, kde co najít. Když si všimly, že něco dochází, třeba jen určitá barva rtěnky, hned doplňovaly. Takže za mě můžu tuto akci jen doporučit a co jsem se tak bavila s personálem, nebudeme na ní  muset ani tak dlouho čekat. 

Zaregistrovaly jste tento výprodej také? Byly jste tam a co máte za úlovky? Já své přikládám ve fotogalerii. Klidně se ptejte, na co která věc je a já Vám ráda napíšu, jak funguje nebo nefunguje :-))

(pro zobrazení fotek rozklikněte)



Catrice: Růžová a vínová rtěnka, make-up, laky na nehty, zlaté linky, stíny

2lesky na rty, vlákna pro objem řas, podkladový lak, třpytivý lak, praskající vrchní lak, růžový lak. korektory, 2linky, modré stíny, třpytivý prášek, rozjasňovač, nálepky na nehty, pilník

Péče o pleť, concealer, rouge, dvě rudé rtěnky

namalování: Modré linky (horní i dolní), světlý stín (na pohyblivém víčku), bílý stín (po obočím, v koutku oka), růžová rtěnka, průhledný lesk na rty, pudr (omlouvám se za kvalitu fotek, ale foťák žere barvy, ve skutečnosti bylo líčení skvostné)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Mohlo by Vás zajímat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...