pátek 17. května 2013

Laky Golden Rose a Inglot - recenze

Dnes Vám představím dva laky na nehty. Jeden od firmy Inglot a druhý od firmy Golden Rose.





Nejdřív se zaměřím na Inglot. Je to polská značka, která má zastoupení například v Praze v OC Chodov. Je to pěkný menší krámek stylem podobný Bobbi Brown nebo MAC. 
Tento lak je z řady O2M. Koupíte ho v pěkné černé krabičce (já už ji bohužel nenašla). A co toto označení skrývá? Lak je prodyšný, obsahuje polymer používaný v některých kontaktních čočkách, který umožňuje kyslíku a vodě proniknout až k nehtům a tím jim umožní dýchat. Ne jako ostatní laky, které je vlastně úplně uzavřou. To, že nehty mohou dýchat způsobí, že jsou zdravější. Tento lak neobsahuje toluen, formaldehyd, dibutyl-flatat, kafr a není testován na zvířatech. 
A teď k tomu jak se s ním pracuje, jak vypadá a jakou má výdrž. Štěteček je klasický velký. Není třeba tak velký jako štětečky k novým lakům od Essence, ale ani nějaký mrňous. Podle mě dostačující a pěkně se s ním pracuje. Konzistence laku není ani tekutá, ale ani nějak moc hustá. Je spíš taková krémová. Výborně kryje. Teoreticky stačí jen jedna vrstva, aby byla barva intenzivní. Já ale raději dávám dvě. Netvoří žádné šmouhy ani bublinky. také se mi na něm líbí, že nemusím dávat vrchní lesklou vrstvu navíc, protože sám o sobě je po zaschnutí krásně lesklý. A výdrž? Všude se psalo, že vydrží prakticky cokoli, ale samozřejmě to není pravda. Jako každý lak prostě nemůže být odolný vůči všemu. Ale musím říct, že krásný vydrží velmi dlouho. S laky z klasické drogerie se to nedá vůbec srovnávat. A po delší době (cca 5 dní) se vám většinou ošoupe jen na konečkách nehtů. A cena? Já ho kupoval (loni) tuším za cca 270,-. Tento lak můžu jen doporučit a věřím, že si každý vyberou svou barvu. Mají jich opravdu hodně. Já při výběru strávila snad půlku svého života. Jen těch růžových, z kterých jsem vybírala. :-))
P.S.: obsahuje 12 ml a já ho kupovala snad loni v létě





A můj druhý výběr je lak od Golden Rose - Rich Color. 

Co tento lak slibuje? Už jedna vrstva poskytuje perfektní krytí s vysokým leskem. pohodlný, široký kartáček umožňuje rovnoměrné rozložení barvy, nezanechává žádné pruhy. Dlouhotrvajicí formule zaručuje trvanlivost barvy a poskytuje větši odolnost proti praskání a mechanickému poškození. A já se pod to mohu s čistým svědomím podepsat. 
Se štětečkem se pracuje opravdu dobře. lepší jsem snad neměla v ruce. Stačí jeden tah a jedna vrstva. Ale já i tady pro jistotu dávám dvě.  Barva je opravdu sytá, o něco tekutější než od Inglot a po zaschnutí je stejně tak lesklý. jen vydrží o něco méně, ale neni to nic šíleného. takový zlatý střed. V balení ho je 10,5 ml. A cena? Zhruba 59 Kč v kamenných obchodech. 










A jak bych tyto dva laky srovnala?
Barva je naprosto totožná, krytí stejné, lesk stejný, výdrž o něco lepší u Inglot,  štěteček lepší uGolden Rose. Největší rozdíl je jejich cena. Pro ty, kteří chtěji obyčejný lak mohu doporučit Golden Rose. Ale ti, co chtějí mít o své nehty pečováno, musím doporučit Inglot. Rozdíl na první pohled není vidět, ale nehty Vám za něj poděkují.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Mohlo by Vás zajímat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...