úterý 26. března 2013

Shopaholik


Báječný svět shopaholiků


Určitě jste ten film viděli. A mnozí se v něm dokonce poznali. Stejně jako já. Sice ne v takové míře, ale jsem blázen do nakupování. Samozřejmě kvůli tomu nemám dluhy, ale když vím, že mi peníze za chvíli  přijdou na účet a mám se rozhodnout mezi zaplacením telefonu (stejně člověka neodpojí hned) a botami (které nepočkají třeba ani do druhého dne), vyberu si boty. Samozřejmě jsem zodpovědná a musím vědět, že mi peníze příjdou na účet do pár dní a já se nedostanu do problémů. Znáte to taky? Nebo něco podobného?




Ale můj asi největší problém je, že mám svůj must have seznam a říkám si, že si nekoupím nic jiného dokud si neodškrtám všechny položky toho seznamu. Ale pak jdu po obchodním centru s dobrým úmyslem (:D) koupit opravdu to, co nutně "potřebuju", ale najednou mám zatmění, ale ta zlato-fialová kabelka, co se mi vlastně ani k ničemu nehodí je tááááááák krásná. Dobře je to zase trochu extrém, ale nějak podobně to vypadá. 




Teď na jaro jsem si chtěla sehnat nějaký jednoduchý kabátek pod zadek v neutrální barvě, který jen tak nevyjde z módy a hodí se prakticky k velké většině věcí. A dopadlo to zase úplně jinak. Mám poslední výstřelek módy a k tomu i tričko abych to měla s čím nosit (večer čekejte outfit s fotkami).






Tže musím vymyslet jak na tuhle mojí neřest. Protože se mi dokonce doma hromadí věci, které vlastně ani nenosím a asi ani nosit nebudu. I když se pořád přesvědčuji, že ANO! A další kapitola mého oblečení je - "Já do toho zhubnu" a podobně :)





Asi si teda můj must have seznam sepíšu abych ho měla pořád na očích! Tže v nejblížší době čekejte článek o mém must have a co nepotřebuji, ale chci. A až splním oba tyto seznamy začnu nakupovat věci, které mě jen tak praští do očí. :)








Jak to máte s nakupováním a must have seznamem vy? Máte nějaký? Klidně se pochlubte ať se mohu inspirovat a nezapomenu na něco, co také nutně musím mít! :D





"Keep calm and go shopping."

4 komentáře:

  1. Pěkný článek:) Myslím, že jsme všechny stejné:-) Já mám teď ve wish listu samoopalovák ze Sephory, BB Nude magique od LÖréal, oranžovou košili z Gate, bílé kraťasy z H&M, chelsea boots a teď mi mají přijít balerínky. Co na ně říkáš?:)http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.botovo.cz%2Fjarni-vyprodej%2Fdamske-balerinky-pal101-oranzovo-fuchsiova.html&h=0AQHJqqqW&s=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je náhoda, zrovna na ně jsem nedávno koukala. Myslím, že skvělá barvička. taková šťavnatá. Podle mě rozsvítí jakýkoli outfit :-)) Líbí!

      Vymazat
  2. Pekny clanek,diky za tip filmu :-)Urcite mrknu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé mě ani nenapadlo, že by to někdo neznal. Určitě teda doporučuju!! Skvěla oddechovka a to oblečení :-)

      Vymazat

Mohlo by Vás zajímat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...