sobota 13. dubna 2013

Marvis


Marvis pasta


Nově i České republice, jako výhradní dovozce Profimed

Tuto zubní pastu vyrábí firma Ludovico Martelli (sídlící ve Florencii) podle tradičních postupů. V čem je jiná než ostatní pasty? Nejvíce v její vůni a chuti. Je vyrobená v sedmi různých příchutích: jasmín, zázvor, lékořice, skořice, klasická máta, vodní máta, bělící máta. Určitě je z čeho vybírat. A co teprv obal? Pasty jsou plněny do krásných tubiček. Připomíná mi to takové ty staré pasty z lékárny. Pokud Vás nedostaly příchutě nebo balení, určitě Vás dostane alespoň reklama. Přijde mi skvělá a vtipná. Je to vlastně lebka držící právě tuto pastu mezi zuby s jasným a jednoduchým sloganem "Marvis forever". 


Já si koupila vodní mátu. Voněla mi asi nejlépe, raději jsem přivoněla ke všem. Je fakt, že většina lidí sahá po jasmínové, ale mě prostě smrdí (každý je jiný). Teď když ji mám doma říkám si, jestli jsem neměla sáhnout po té bělící, ale to je tak vždy, když si něco přinesu. 

Jakmile vypotřebuji svou starou pastu hned vyzkouším Marvis  a už se na to moc těším. Určitě čekejte na recenzi. Slyšela jsem, že pokud jednou vyzkoušíte, nechcete jinou! 
Znáte ji? 






ceny: cana všech kromě bělící je 215,-, a cena bělící je 230,-





"Dopřejte si luxus i u všedních věcí."

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mohlo by Vás zajímat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...