čtvrtek 11. dubna 2013

Moje hubnutí


Jillian Michaels level 1

V pátek jsem dokončila 1.level od Jill a určitě jsem zaznamenala první výsledky. Nejvíc se mi asi začaly rýsovat ruce, ale po prvním levelu to ještě není všechno tak znát, ale prostě něco tam je a tak vím, že je to minimálně na dobré cestě. A určitě mě to motivuje dál. Jediné na co jsem naštvaná, že jsem jela do Paříže! Samozřejmě jsem si to tam užila, ale necvičila jsem ani jednou! Ale teď už se nedá nic dělat. Samozřejmě jsem s tím byla smířená už předem, protože program je tak nabitý, že opravdu není kdy! První den jsem se dostala na hotel v 10 večer a po cestě z Čech a CELODENNÍM CHOZENÍ úplně vyčerpaná. A tak to bylo každý den. Ale tak zase nemůžu říct, že bych nic nedělala ono pořád chodit taky není úplně zanedbatelné. A když k tomu přičtu výšlap Eiffelovky, možná na tom nebudu zas tak špatně. A musím se pochlubit přítel dal takové tempíčko (ano je profesionální sportovec! :D), že jsme všechny předbíhali a já statečně držela krok! :-) Ale zpět k Jill. Od zítra chci zase začít, ale bude to těžké, protože se mi zase vrátily problémy s Achilovkou a jen chůze mě bolela, tak uvidím, co vydrží a co ne.
A tím se dostávám i k tomu, že cvičení a režim je důležitý, ale někdy to prostě nejde. Samozřejmě pokud bych byla workout blázen, tak i na hotelu bych si zacvičila, ale nejsem a dělám to jen pro sebe. Tím chci říct, že se nebičujte, když někdy vynecháte. Jasně má v tom být režim a určitě se to má dělat každý den z nějakého důvodu, ale nemá to být vyloženě mučení. Námaha ano, dejme tomu bolest svalů ano, ale ne nějaká šílená posedlost, že když vynechám zboří se svět. A pokud to prostě zdraví nedovolí nedá se nic dělat. Já si třeba tu Achilovku zničila vlastní blbostí. Kdysi jsem sportovala závodně a šla na zápas i přes doporučení lékaře, že nemám a teď už díky tomu sportuji jen rekreačně. Achilovka prostě nevydrží zápřah profi sportu. Bohužel.

Takže říkám: "Poctivě trénujte každý den, ale neblázněte když kvůli něčemu DŮLEŽITÉMU vynecháte." 











"Size doesn´t define your beauty!"

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mohlo by Vás zajímat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...