úterý 23. dubna 2013

Recenze - přípravky na čištění černých teček


Dnes jsem si pro Vás připravila souboj dvou konkurenčních výrobků.




Garnier Pure Active vs. L´oreal Pure Active


Co vlastně oba přípravky slibují?

Garnier
  1. odstraňuje přebytečný maz
  2. redukuje černé tečky
  3. zabraňuje opětovnému výskytu teček po dobu 14-ti dní
Loreal
  1. zmatňuje pleť
  2. proti černým tečkám
  3. proti pupínkům

Oba přípravky slibují prakticky to samé. Napovídá tomu jak kartáček, který mají oba přípravky,tak složení.

Co obsahují?
Garnier
  1. Kyselina salicylová (antibakteriální)
  2. Himalájské krystaly (70 minerálů známých pro svou peelingovou sílu)
Loreal
  1. Kyselina salicylová (antibakteriální)


Loreal sice postrádá Himalájské krystaly, ale ruku na srdce, kolik jich tam ve skutečnosti je a zda-li mají opravdu takový účinek.
Nyní jsem Vám uvedla fakta, co píše distributor. Nyní bych Vám výrobky zhodnotila subjektivním pohledem zákaznika.




Jako první jsem si koupila Garnier a nějaký čas jsem s ním byla spokojená. Jeho kartáček mi opravdu vyhovoval. Má dva druhy těch čistících hrotů. Štětinky a lamely. Vždy stačilo jen otočit hlavicí a vymáčknout  tekutý přípravek rovnou do štětinek a začít krouživými pohyby aplikovat na vlhký obličej. Já se vždy zaměřovala na T-zónu, kterou má snad každá žena.
Ihned op aplikaci je vidět výsledek. Pleť je prozářenější a na dotek daleko jemnější. Bez šupinek a nerovností. A černé tečky opravdu mizí! Sice nezmizi všechny, ale velká část ano.
Jediné, co snad neumím popsat je vůně. Myslím, že je taková mýdlovo-štiplavá trošku. Nesmrdí, nijak mi nevadí,  ale rozhodně nevoní nijak pěkně jako například přípravek od Garnieru s ovocnou vůní (citrosový oranžový). Ale myslím, že tady se ani příjemné vůně nedá moc očekávat diky té kyselině.
Přípravek mohu doporučit. Splňuje to, co slibuje.

A teď se podíváme na zoubek Lorealu.
Když jsem psala, že jsem s Garnierem spokojená, tak tady musím napsat, že jsem nadšená. Jelikož je to vlastně jeden a tentýž výrobek, rozhodují maličkosti. /činek těsně po aplikaci pociťuji praktický stejný a problém s černými tečkami také nepozoruji. Ale co mě přiklonilo na stranu Lorealu jsou maličkosti, které má minimálně tři. A to jemný brusher, přísavku a konzistenci. Kartáček je naprostá jednička. Je neskutečné jemný a hlavně tím, jake se dá odejmout přizpůsobí se tvaru vašeho obličeje a perfektně se dostane do záhybu například o nosu. Čištění je daleko příjemnější na dotek s pokožkou a vůbec se kartáček lépe drží. Jako druhá věc mne zaujala přísavka. Když vrátíte kartáček na místo, můžete přípravek přilepit na dlaždičky. Mě to maximálně vyhovuje, protože mám přípravek vždy na vaně a často mi někam padal a tak, když se sprchuji stačí jen sáhnout na zeď a můžu začít. Samozřejmě to je jen o pocitu a jak to komu vyhovuje. A jako třetí maličkost je konzistence. Garnier je maličko tekutější a rychle mi stékal z kartáčku. Kdežto Loreal, kam vymáčknete, tam zůstane.

A poslední věc, co mají oba výrobky společné a někteří lid by to mohli považovat za mínus obou. Trochu vysušují. Ale s tím opravdu musíme počítat,protože to je i jejich největší výhoda. Proto je musí každý používat podle uvážení. Já je kolikrát aplikuji opravdu jen na mastnou T-zónu abych ji odmastila. A nebo stačí používat kvalitní hydratační krémy, které by tak jako tak v péči o plť neměly chybět.

Máte taky alespoň jeden z přípravků vyzkoušený? Nebo jste objevili ještě nějaký lepší? Určitě mi napište Vaše zkušenosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mohlo by Vás zajímat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...