čtvrtek 11. dubna 2013

The Carrie Diaries


Jsem klasický fanoušek seriálů a neustále se snažím objevovat nové, které mě fakt zaujmou.
Abych se teď držela jedné linie a neskákala skrz všechny seriály, zaměřím se na ty holčičí, co se alespoň trochu věnují módě a podobně.



Gossipky neboli Gossip Girl (Super drbna)

Tenhle seriál mě za začátku chytil hodně. Bylo tam všechno. Vztahy, drama, móda, new York, intriky a nevím, co všechno. Byl to svět bohatých a svět chudých, kteří se chtěla dostat víš. A přesně to na tom všechny lákalo. Jestli se jim to fakt povede a jestli je to možné i v reálném světě. Ať je odpověď pro realitu jakákoli, je jasné, že stačí si to alespoň představovat a říkat si: "Jo třeba se něco takového časem stane i mě." Nebo koukat na ty šaty, co tam všichni nosí a říkat si , jo ty by slušeli i mě a také bych byla tak okouzlující. V dnešním světě chce prostě každý snít. Ale co si budeme povídat, těm "dětem" bylo na začátku seriálu dost málo (chodili na střední, teenegři) a chovaly se jako dospělí. Bylo to vtipné když si to člověk uvědomil. Konec konců to nakonec ani tak nevadilo, každý si tam našel svoje.
S dalšími a dalšími sériemi začal seriál upadat. A na konec se už fakt nedalo dívat. Dost dílů jsem přeskočila a koukla jen jak to dopadne. A úplně to stačilo. V posledním dílu jsem snad dohnala celý seriál.
tento seriál bych doporučila mladším holkám, pro ty starší už je to fakt trochu přitažené. Ale pokud se to někomu líbí, proč ne. Já se bez mučení přiznávám: "Ráda jsem na něj koukala."





Sex in the City (Sex ve městě)
Asi můj nejoblíbenější seriál v tomto žánru. Moje bezkonkurenčí jednička. Asi Vám ho ani nemusím představovat. Je to holčičí klasika a módy, vztahů, sexu, chlapů a večírků je tam až až.
Schválně si zkuste tento test, jak dobře znáte Sex ve městě.


Proč vlastně píšu tenhle článek? Gossipky skončily, Sex ve městě jede už po 158-mé a na co podobného teď koukat? Dostala jsem pár tipů jako například Prolhané krásky, Džungle rtěnek (už jsem tento seriál viděla a není vůbec špatný, koukněte) nebo Carriiny deníky. Vybrala jsem si ten poslední seriál. Už jen kvůli tomu, že to má vlastně navazovat na Sex ve městě, jaká byla malá Carrie.



The Carrie Diaries
Píše se rok 1984 je to doba před sexem, je to doba před městem, kde je jen Carrie. 15-ti letá Cerrie Bradshaw právě sundala rovnátka, umřela jí matka, má jen mladší sestru a hodného otce. Zažívá první lásky,  objevuje poslední módní výstřelky a objevuje Manhattan. A tady seriál začíná.
Samozřejmě jsem od toho nečekala kdo ví jaké zázraky. A taky jsem dobře udělala. Seriál je to asi pěkný, první sérii určitě dokoukám, ale není to ono. Ještě než jsem si to pustila, věděla jsem, že se to nebude dát srovnávat se Sexem ve městě, protože jsem věděla, že to je o 15-ti leté Carrie a 15-ti leté dívky řeší prostě něco úplně jiného než 30-ti letá Carrie.
Přijde mi to celé špatně zasazené do doby a všeho. Stejně staré dívky jako Carrie řeší podobné problémy, ale jelikož se děj odehrává v roce 1984 je jim řada věcí cizí. Například hudba, styl oblékání, některé názory a tak dále. Mladé slečny chtějí vidět oslnivé krásky, které vídají na plakátech jako je Rihanna a spol. A co si budeme nalhávat slečny teď jsou prostě jiné než tehdejší Carrie, ale třeba je to zaujmout může. Pro ženy, které v osmdesátkách vyrůstaly, mají rády Sex ve městě, jeho vtip a otevřenost, jsou zase témata co mladá Carrie s kamarádkami řeší zcela cizí. Vším si dávno prošly!
Líbí se Vám tento seriál? A jste spíš ve věku Carrie nebo jejího otce? Mě je 23 a úplně nevím.
Proto se ptám Vás: "Máte nějaký seriál, který by mě aspoň z části nadchnul stejně jako Sex ve městě?


(zleva) Maggie Landers - kamarádka, která si s ničím nedělá zas tak těžkou hlavu a nad budoucností tolik nepřemýšlí. Dokonce dělá věci, co se opravdu nemají (podvádí přítele s podřízeným vlastního otce...). Všimněte si jejího výrazu! Je skvělý. Něco mezi povýšeným, flegmatickým, ironickým - přesně nevím, jak ho definovat, ale baví mě na ní.
Walt Reynolds - přítel Maggie, zatím si to nechce přiznat, ale na 100% je gay , klasický milý kluk, co dělá věci správně a doplňuje trojici kamarádek.
Jill ´Mouse´Thompson - jedna ze dvou nejlepších kamarádek Carrie, je to ta, co vždy všechno dělá správně. je velice cílevědomá a ví, co od profesionálního života chce, ale v té citové stránce se placá jako každá jiná.
Carrie Bradshaw
Sebastian Kydd
- že by "pan Božský" tohoto seriálu? Je to ten "špatný" kluk, co se každé líbí. Ale je doopravdy tak špatný? Všichni víme, ži tihle seriálový slaďouši mají i citlivoou stránku.
Larissa Loughlin - pracuje v časopise v New Yorku a provádí Carrie tímto městem, právě ona ji dá první příležitost v módním časopise



A co o seriálu řekla Sarah Jessica Parker: "Myslím, že to je jeden z testů velkorysosti." "V každém případě ale chci, aby se Anna Sophia Robb citila jako mladá Carrie dobře."

A odpověď od stvořitelky Carrie Bradyshaw na sebe nenechala dlouho čekat: "Stvořila jsem tě!" "Miluji výkon Anny Sophie Robb ... Je jasné, že nikdy nebude přesnou kopií šestnáctileté Sarah Jessicy Parker. O tu nestojíme. My chceme šestnáctiletou Carrie Bradshaw."
Co si o této přestřelce myslíte vy? 

P.S.: Stará Carrie je myslím levačka, že? A mladá Carrie? Pravačka! :))

"Jediná věc, co nikdy nevyjde z módy je láska." (Carrie Bradshaw)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mohlo by Vás zajímat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...