neděle 12. května 2013

Co si plánuji koupit (aneb nákupní horečka 24 hodin denně 7 dní v týdnu)

Vždycky to začne tím,  že pořád sjíždím od Ebaye přes Amazon a různé neznámé zahraniční weby úplně vše. A pak mám tolik inspirace, že aspoň tisícinu z toho si chci splnit a koupit. Asi by mi měl někdo sebrat internet a zavřít všechny obchody. Máte to také tak?
Naštěstí už to se mnou není tak šílené. Hodně uvažuji o tom, co si koupím. Někdy i nějaký ten měsíc. Třeba o kulmě uvažuji možná tak 2 roky, ale intenzivněji tu pravou hledám tak měsíc. Vítězku už mám konečně vybranou, ale rozhodnutí jí koupit přišlo až dnes. Mám vybranou Ci95 Pearl od Remingtonu. Tuto značku mám pro fény, žehličky a podobné zboží asi nejraději. Nikdy nezklamala a cenově je relativně dostupná. Podle mě dobrý kompromis mezi super levným zbožím a profi kadeřnickými značkami. Pro domácí použití asi jedna z nejlepších. Ale zpátky k ceně. Pohybuje se okolo 1000 Kč. V Tescu je zhruba za 850,- a v Electro wordech za 999,-, ale viděla jsem i za víc jak 1500,-. Já už tyto elektro věci a nebo příslušenství k mobilu nekupuji jinde, než na internetu. Svoji jsem si sehnala za 554 Kč s osobním odběrem. Takže se cena nakonec vyrovná asi i těm levným. Ale kvalita je úplně někde jinde. Alespoň v tom věřím a doufám. Ale mám přečteno tolik diskuzí a recenzí, že jsem snad nešlápla vedle. (Určitě se těšte i na mou vlastní zkušenost a recenzi.)  



S ochranou rukavicí a tepluvzdroným pouzrdem

Jediné co mě ještě nahlodává je její americká sestřička. Cenově, když budu hledat, vyjde asi o 200 Kč víc, ale strašně se mi líbí její růžový povrch. Je to něco, co není v ČR obvyklé a příjde mi zajímavější. Ale je tu i další problém a to, že bych musela koupit koncovku pro českou síť. Takže nakonec asi vyhraje klasika. I když mi to je trošku líto. 




Další co mám v plánu je konečně vyzkoušet kosmetiku E.L.F.
A to konkrétně jejich paletku pro úpravu obočí. Strašně se mi líbí, že obsahuje jak vosk, tak pudr. Mám vybranou paletku medium a teď jen čekám až bude. Nejspíš ji koupím přes xparfemy, protože mají možnost osobního odběru a ušetřím, tak na poštovném, které je nevýhodné pokud nekupujete větší objednávku, ale i tak je to položka na víc.




No a nakonec nové boty na běhání. Článek o nich je tady.





A co je vlastně dobré na tom, že pořád přemýšlím jestli ano nebo ne? S odstupem času často zjistím, že věc, kterou MUSÍM nutně mít, nakonec ani nechci nebo se mi přestane líbit. A to by nastalo i kdybych to koupila. Samozřejmě si to někdy vyčítám, když se konečně rozhoupu ke koupi a ano už to není. Ale mám svoji teorii. Když to není, nebylo mi to souzeno. :-) Samozřejmě někdy koupim věc hned s tím, že tahle je ta kterou opravdu, ale opravdu nutno-nutně musím a potřebuji mít. Někdy to vyjde a někdy mě ne. Ale však to znáte. 
Co si myslíte o mém výběru? Inspiroval Vás? Jak nakupujete vy?


"Shopping is my cardio."

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mohlo by Vás zajímat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...