pátek 17. května 2013

Garnier Pure Fruit Energy


Energizující čistící/peelingový gel












První mě po otevření obou výrobků zaujala příjemná vůně. Je opravdu krásná. Čistící prostředky s výtažky z grapefruitu a granátového jablka mají jemnou citrusovou vůni. Myslím, že by si ji mohla oblíbit velká většina lidí, protože je nevtíravá a nijak agresivní, ale velice příjemná.

Granátové jablko je známé schopností oživit kožní buňky, proto bude Vaše pokožka vypadat svěžejší a zářivější. A opravdu tomu tak je! Pleť mám hlaďoučkou a rozzářenou. A grapefruit je zase známí tím, že zvyšuje pH pokožky a tím zabraňuje tvorbě pupínků. A nakonec vitamin C, který pokožku umí rozjasnit a ochránit před UV zářením. (Toto bohužel nemůžu objektivně posoudit, ale musím věřit dermatologům.)

Po použití obou přípravku mám v pleti menší pnutí. Pokožka je více uvolněná. Také zanechaly chladivý pocit a pleť mi příjde taková svěžejší. Gel mám moc ráda ráno, kdy se nemohu probudit. Myslím, že tento čistící přípravek dodá po ránu mé pleti tu pravou energii.

Peeling navíc obsahuje mikroperličky, které pomáhají pleť lépe vyčistit. Zrníčka jsou opravdu malá a tím se peeling stává opravdu jemným a šetrným. Někdo by mohl říct, že tedy nebude fungovat. Ale já myslím, že funguje skvěle. Musíme si uvědomit, že pleť je velice citlivá a jemná a nepotřebuje žádné extra drhnutí, ale jemnou péči. A tento peeling to splňuje.

Já mám takovou smíšenou pleť s charakteristickou T-zónou a velice mi oba vyhovují. Někdo říká, že hodně vysušují. Samozřejmě, že trochu musí. Jinak by neodstranily přebytečný maz. Ale myslím, že s tímto mají problém hlavně lidé se suchou pletí. A těm bych tyto dva výrobky nedoporučila.

Jaké máte zkušenosti s těmito přípravky vy? Nebo máte nějaké ještě lepší? :-))


"I pleť si zaslouží to nejlepší."

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mohlo by Vás zajímat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...