čtvrtek 11. dubna 2013

Běhání, Running, Jogging ...




Je to jeden z nejúčinnějších spalovačů tuků. Ve Francii to snad dělá každý a prakticky k tomu nic nepotřebujete. Tak šup Foreste, běž! :-)
Ano běh je skvělý sport, ke kterému nepotřebujete skoro nic kromě odhodlání. Dobře a tenisek :-) Já mu nikdy pořádně nepřišla na chuť, ale pořád čekám, až jako u velké většiny lidí nastane ten zlom, kdy nemůžou jinak. Snad přijde i u mě. Do té doby Vám chci alespoň ukázat, jak si běh zpříjemnit a zefektivnit. 

A všichni víme, že hudba při sportu prostě funguje. Hlavně jako motivátor a rozptylovač, že nemůžeme. Při hudbě nám jde běh líp a rychleji ubíhá. Jenže při jedné studii v Londýně zjistili, že existuje dokonce správná hudba pro běh. Správná hudba by měla mít dobu 120-140 (tzn., že si 120x-140x poklepete do rytmu)
Pro úroveň střední až vyšší tedy použijte songy s dobou 120 a při sprintech a zvýšení tempa songy s dobou 140. 
Tak nabijte sebe i svůj přehrávač energií a jděte na to :-)


Playlist

12. Rihanna - Only Girl - obecně bych řekla, že hodně písniček od ní je k běhu přímo ideálních, tak se nebojte po této slečně sáhnout. Za mě bych ještě třeba doporučila Don´t Stop the Music. Jsou to prostě písníčky co mají štávu a nakopnou Vás.

11. Linkin Park - Numb/Encore

10. Eminem - Lose yourself - Nidky jsem hip-hopu moc nepropadla. Dokonce se mi spíš nelíbil, až na pár vyjímek. Ale k běhání aspoň nějakou hip-hopovou písničku zařaďte je většinou správně "naštvaná" a Vám to dodá tu energii a razanci do běhu

9. Draft Punk - One more time - Tuto písničku bych pro její klidnější tempo zařadila na začátek běhání, kdy se teprve zahříváme

8. Van Halen - Jump - Už úvodní slova : "I get up and nothing gets me down" mluví za vše

7. Black Eyed Peas - Let´s Get It Started - Tak pojďme začít :-) ... tato kapela se mi pro běhání také velice líbí. Písničky mají šťávu a nakopnou Vás k tomu běhání. Někdy se Vám chce při běhu až poskakovat do rytmu.

6. Kanye West - Stronger - Nakopne Vás.

5. Simple Plan - Welcome to my life - Sice maličko klidnější písnička, ale v dobrém tempu. Určitě je při běhu měnit trochu styl písníček ať nemáte monolit.

4. Survivor - Eye of the Tiger - stejně jako Stronger o KW Vás nakopne a vy poběžíte jako o život

3. Celeste Buckingham - Run, Run, Run - Energická. Pří poslechu této se Vám poběží lehce. Budete mít strašnou chuť. Zařaďte ji ke konci a uvidíte, kolik najednou máte ještě síly.

2.Beyonce - Move Your Body - Jo jasně dejte si ji tam! Je skvělá, poběžíte ani nevíte jak. tyhle ty RNB písníčky jsou taky víc než dobrou volbou pro běh. Jsou zase plné energie (vím opakuji se) a tu potřebujete. Za mě třeba ještě Single Ladies

1. Vinci Dicola - Training Montage - Rocky Balboa je jasná jednička pro motivaci. Film nepatří mezi mé nejoblíbenější, ale samozřejmě jsem ho viděla a znám příběh a vždy když tuto písničku slyším, vybavím si Rockyho, jak tam maká až z něj stříká pot. Nepřemýšlejte o ní a zařaďte ji! Je to jasná klasika


Dokonce jsem jeden playlist našla na ulož to, tak klidně stáhněte a uvidíte , jak se Vám podle něj poběží.
Ale podle mě nejlepší skladbu písniček si vytvoříte sami podle vlastního vkusu, nechte se mými třeba jen inspirovat nebo vyzkoušejte a uvidíte. I já budu ráda za komentáře pod článkem, kterou bych měla vyzkoušet. :-)


Aplikace pro běhání


1. Nike+ running - asi nejrozšířenější a nejznámější
2. Run keeper  - osobní trenér v kapse
3. Sports Tracker







run







"Běh začíná tehdy, když nevíte, že běháte."

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mohlo by Vás zajímat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...