středa 17. dubna 2013

Recenze rtěnky


Nedávno jsem byla na výprodeji kosmetiky a asi nejvíce nadšená jsem ze rtěnek,které jsem objevila.
Cena byla 5 Kč - 20 Kč, teď už si to doopravdy nepamatuji, ale do slova za hubičku! 

Mám dvě červené rtěnky od Manhattan - jednu takovou s nádechem do růžova, ale jen trošku a druhou klasickou červenou s trochou perletě. Je to řada X-Treme last & shine.
A dalši dvě jsou od Catrice. Obě jsou to testry (myslim, že všechny různé testry byly za 5Kč), ale to vůbec ničemu nevadí. Jen nemají klasické zavírání, ale jen takovou plastovou "čepičku", ale zcela dostačující. Jedna je světlé růžovoučká a ta druhá mezi fialovou a červenou. Vypadá velmi elegantně a nádherná bude především k večernímu líčení, protože je trošku temnější.

A teď jak jsem spokojená s pigmentací, strukturou a výdrží. Musím říct, že od obou značek jsem velice spokojená se vším. samozřejmě se maličko rozpíjí, ale čekala jsem to daleko horší. Ale od toho jsou tužky, aby tomu zabránily,tak ještě možná budu shánět je. Ale jelikož to rozpíjení není,tak hrozné,bude to stačit i bez kontury. Jinak barvy jsou dost syté a kryjí krásně. Jen té světlounké růžové dávám více vrstev, ale to je na každé jak ji bude chtít mít výraznou. Výdrž musím jen pochválit. Vydrží snad vše. Jídlo, pití a když si obtisknete rty do ubrousku hned po nanesení, tak ani nenecháváte na sklenička další obtisky. Samozřejmě časem musíte zase přemalovat, aby byl efekt zase bezchybný, ale to je snad jasné. 

Jinak moc nevysušují. Spíš dodávají lehkou hydrataci a pusa nepůsobí rozpraskaně. I když na mých fotkách ano, ale je to tím, jak jsem pořád pusu odmalovávala a přemalovávala. Prostě dostala zabrat. Ale při nanesení rtěnky ji máte sametovou. 

Tak doufám, že teď už víte, proč jsem z těchto rtěnek, tak nadšená. Ani s jednou nesáhnete vedle :-)
Teď už Vás čekají jen obrázky. Barvy jsou sice maličko zkreslené, ale ne nijak moc. Fotky jsem seřadila podle toho, jak jsem Vám o barvách rtěnek psala.

Manhattan červená s jemným nádechem do růžova
Manhattan klasická červená s jemným třpytem/perletí


Catrice jemná růžová

Catrice červeno-fialová
 Která se Vám líbí nejvíce? Víte, kde sehnat nějakou "svítivě" růžovou, takovou hodně výraznou? Napište mi :)



"Labelo líbá nejlépe."

4 komentáře:

  1. Krásné barvy, sluší Ti všechny :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  2. najviac sa mi páči tá slabo ružová ale vsetky sú velmi pekné, s tou svítive ružovou ti neviem pomôcť :)
    sisablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ta je krásná, vůbec jsem se nemohla rozhodnout kterou, tak mám všechny ;-)

      Vymazat

Mohlo by Vás zajímat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...