neděle 12. května 2013

Nike Free

Je to něco úplně jiného. Je to úlet, který si Nike může dovolit. Je to jako by jste běželi naboso. Je to něco neskutečného. Je to Nike free.















A teď Vám tyto boty představím.
Už na první pohled uvidíte, že toto není klasická běžecká bota. první čeho si všimnete je podrážka, která je hodně profilovaná a jakoby prořezaná. A jakmile ji dostanete do ruky a začnete ohýbat uvidíte ten největší rozdíl oproti klasickým běžeckým botám. Celou botu můžete srolovat jak podélně, tak příčně. A k čemu je to dobré? Já ocením například to, že když boty zabalím do kufru (pořád cestuji), přizpůsobí se přesně místo, kam se zrovna vejdou. Ale co oceníme všichni je, že běhání bude přirozenější, pohodlnější a zdravější pro naše nohy. Nejpřirozenější běh je naboso. A dokonce je i nejzdravější. Pokud běháte v různých klasických botách, které jsou tvrdší, docílíte plochých nohou. Ale to se Vám při běhu bez nich nestane. Proto Nike přišel s touto inovací. Máte boty, ale stejně běžíte naboso. 
Aniž bych kdysi věděla, že ploché nohy se dělají z tvrdých bot, kupovala jsem si vždy velice pružné. A to proto, že zkrátka byly daleko pohodlnější. A teď když jsem objevila tento typ běžecké boty, neexistuje jiná varianta,  než že si je musim pořídit. Sice mám pořád své staré běžecké boty, ale už je mám hodně dlouho i když jsou pořád pěkné. Rozhodla jsem se, že si tímto dárkem motivuji. Třeba se mi bude chtít i víc běhat. Do teď to dělám pořád ještě se sebezapřením. A co vy? Přijde Vám motivace k běhu v podobě nových bot (kalhot, bundičky) dobrá? Jak se motivujete vy?


Ještě pár detailů, které tuto botu dělají skvělou. Celá bota je prakticky z jednoho kuse, takže Vás nikde netlačí jazyk. Vrchní materiál je více než prodyšný a při běhu je to příjemné. Po pár nošeních se přizpůsobí Vaší noze. Jsou odstupňovány číslo,podle toho jak moc "na boso", chcete běhat. 






NIKE FREE 3.0
Navrženo pro běžce, kteří hledají maximálně flexibilní a přirozený běh.



NIKE FREE 4.0
Navrženo pro běžce, kteří hledají směs odpružení a přirozenějšího běhu.



NIKE FREE 5.0
Navrženo pro běžce, kteří hledají přirozený běh s maximální ochranou a pohodlím.




Které se Vám líbí nejvíce?



Na tomto odkazu můžete vyzkoušet, jak je který typ ohebný. Animace je naprosto perfektní.
A na tomto si můžete navrhnout vlastní barvenou kombinaci.

Jediné co bych jim vytkla? Ano i tento bod splňují!!! V Čechách jsou šíleně předražené a je zde malý výběr. Myslím, že nejlepší varianta je, si je někde vyzkoušet typově a velikostně a poté objednat z nějakého zahraničního e-shopu. Kde se dají sehnat třeba i o půlku a více levněji.

Já mám asi vybráno :-))



"Noha má ovládat botu a běh, ne opačně!"

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mohlo by Vás zajímat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...