pátek 26. dubna 2013

Blogger-master


Možná jste si všimli, že jsem během dneška změnila prakticky vše na svém blogu.
Zůstaly jen stejné sekce a pozadí celého blogu. A co mě k tomu vedlo? Zjistila jsem, že můj blog je hodně začátečnický a že se mi vlastně až tak nelíbí. Nebo respektive, že bych si ho představovala trochu jinak. A tak jsem se pustila do tvoření. No ufff! Dalo mi to zabrat. Ale snad jsem vygooglovala všechno, co jsem chtěla.

Hodně pyšná jsem na přidání instagramu jako takového, kdy se vlastně dají zobrazit všechny fotky. Ne jen posledních pár. 
Za druhé na "mediální tlačítka". Už to není takové to: "můžete mne sledovat tam a tam", ale každá síť má vlastní tlačítko. Sice Vám to neusnadní orientaci na blogu, ale rozhodně mi přijde hezčí,když mám x podobných tlačítek než x odkazů. Snad na to budete mít podobný názor.
Také jsem přidala animované "Social bookmark" do levého dolního rohu. To jsem snad ještě nikde nezahlédla. Je to vlastně rozbalovací nabídka pro sdílení na jiné sociální sítě. 
Další a vlastně základní věc byla, jak zalamovat články, aby se na blogu zobrazovala jen část. Přišlo mi šílené, když jsem napsala dlouhý článek rolovat a rolovat abych se konečně dostala k dalšímu. Pro Vás to bude mít tu výhodu, že si budete opravdu číst jen ty, co Vás zajímají a nepojedete půl hodiny přes ten nezáživný o sushi. 
A v neposlední řadě jsem konečně zjistila, jak pod jednotlivé články vložit i miniatury odkazujících na další články. Viděla jsem to snad všude a přišlo mi to skvělé. Kolikrát jsem, tak narazila na skvělý článek, který by normálně mohl zapadnout bez povšimnutí. 

Barvy blogu jsem zhruba ponechala a ladím je do fialovo-bílo-šedé. Přijdou mi elegantní a čisté. Stejně tak i celek se snažím, aby byl jednodušší a nic nikam nezapadlo a vše bylo dobře vidět. Některé věci chci určitě ještě nějak doladit a předělat (záhlaví), ale styl jako takový chci už asi ponechat. Možná časem maličko měnit, společně s tím, jak se bude měnit i můj vkus.

Věřím, že pro někoho zběhlého v blogování je to asi tak jednoduché, jako si namazat chleba, ale já s tím dnes bojovala jako s tříhlavým drakem. I když teď po vyhrané bitvě mi to zas tak těžké nepřijde. A jak se říká po bitvě je každý generál. Ale válka mě čeká ještě dlouhá a těžká, tak mi pojďte prosím v tom mém snažení pomoci. Ať vím, že se ubírám správným směrem :-))
Tímto bych Vám chtěla poděkovat za všechny návštěvy a komentáře. Sice to zatím (doufám, že jen zatím) není moc vidět na počtu followers, ale každý den se návštěvnost zvedá a nyní je stabilně kolem 150-ti lidí za den. Což beru za úspěch. Takže ještě jednou velké díky. :-)


Líbí se Vám nynější styl více? Nebo byl hezčí ten starý? A co by se Vám ještě líbilo doladit na nynějším?


"V jednoduchosti je krása."

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mohlo by Vás zajímat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...