čtvrtek 18. dubna 2013

Pink lipstick



Dneska bylo ráno venku tak krásně, že jsem se rozhodla u jemné líčení do růžova. A také jsem chtěla vyzkoušet novou dekorativní kosmetiku, co jsem si koupila na výprodeji.

Nejdřív bych Vám chtěla představit lesk na rty od Essence. Je to řada Stay with me a barva 05 I like cotton candy.  Lesk je trochu lepivý, ale docela drží. Samozřejmě nevydží veškeré pití, ale není to nejhorši. Jen když se napijete, cítíte ho v puse. Ale pár napití přežil a já zatím taky. :-) Jinak barva podle mne odpovídá tomu, co jsem čekala a jak vypadá v balení.  







Jako další bych Vám chtěla představit stíny od Catrice. Nejhezčí z těchto dvou paletek je asi jemně růžová a černá. Já černou použila na místi linky a do vnějšího koutku a jemně růžovou nad záhyb nad horním víčkem, pod obočí a do vnitřního koutku. O těchto dvou barvách bych asi i řekla, že odpovídají barvě před aplikací, drží a dobře se s nimi pracuje. O těch hnědavých a do khaky tónech bych řekla, že jsou si dost podobné potom na oko a vyžadují více vrstev aby byl vidět nějaký větší rozdíl. Ale nejsou vyloženě špatné. Na stíny od Catrice jsem slyšela,že nejsou úplně dobré a sama jsem se o tom přesvědčila, že existují i lepší, ale zase Catrice je jinak cenově a tomu odpovídá asi i pigmentace. 

řasenka - essence sun club 100% splash-proof
obočí - essence eyebrow stylist set
zdravíčka - essence  tvářenka 2vin1 04 best friends
Eye color quattro 050



Eye color quattro 050
Ta první paletka je o hodně výraznější. V té druhé opravdu vyniká jen ta černá. ostatní jsou hodně nevýrazné.
Líbí se Vám tyto produkty?



"Ústa krásné ženy jsou květinou, která láká mnoho motýlů."

1 komentář:

Mohlo by Vás zajímat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...