pondělí 22. dubna 2013

Zara peříčková sukně


 Tento článek bude patřit jedné jediné sukni ze Zary, kterou jsem si nekoupila, ale měla jsem. Teď toho doopravdy lituji. Nakonec i proto, že původně stála myslím cca 2 400,- a já ji v ruce držela ve slevách za 800,-. Řikala jsem si ale: "Kačko neutrácej zase, máš toho už hodně. Bude ti to ležet ve skříni."  Asi za tři dny se mi to rozleželo v hlavě a uháněla jsem pro ni, ale už nebyla. Což se samozřejmě dalo předpokládat. 
A tak Vám aspoň přínáším inspiraci, co jsem našla na netu. A že jsem ji pak našla skoro na všech :D
Kochejte se :-))


chicisimo.com, czech chicks, fb - fashion is my drug




fashionsoulkitchen.blogspot.cz,  luxurymag.cz, prozeny.cz

mandislondon.blogspot.cz, missesju.blogspot.cz



Který z outfitů u Vás vyhrává? Pro mě je jasnou jedničkou vyarianta s růžovými lodičkami a pruhovaným tričkem. To aspoň svědčí o tom,  že takové tričko je základním kouskem šatníku a dá se nosit prakticky ke všemu. A růžové lodičky jsou jen třešničkou na dortu.
A pomyslně druhé místo od mě získává slečna z Check Chicks. Outfit doplnila také o výraznější boty jinak džínovou bundičkou se držela modré barvy na sukni a psaníčko má podle mého krásnou béžovou barvu a nestrhává na sebe pozornost, pouze krásně doplňuje celkový outfit.
Jak to vidíte vy? Napište mi. A pokud máte tuto sukni doma, jen Vám mohu závidět (v dobrém) a budu ráda, když se podělíte o to, s čím ji kombinovat.


"Oblečte se jako pštros."

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mohlo by Vás zajímat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...