pondělí 22. dubna 2013

Jak vznikl název tohoto blogu

 Strašně dlouho jsem si chtěla blog založit a buď nebyl čas, odhodlání nebo odvaha. Pořád jsem si říkala, že blogů je nespočet a k čemu bude když bude další. Ale pak sem si řekla:  "udělám ho"! A ne proto, abych třeba byla jednou blogová hvězda, ale protože mě psaní baví už základky. Jsem hodně tvořivá a prostě jsem chtěla číst o tom, co zajímá mě. A třeba snad i někoho dalšího. A tak teď čtu zajimavé články, beru si z nich inspiraci, čtu oblíbené knížky a píšu o nich, vařím jídla, která miluji a přináším je i do Vaší kuchyně nebo zkouším výrobky a značky, co mě oslovily a hodnotím pro Vás.

První problém jménem ANO či NE byl vyřešen, ale objevil se další! Jaký název blogu použiji? A jelikož jsem puntičkářka, tak jsem si říkala,že musí být výstižný, krátký a úderný! Když budu psát beuaty články, měl by zahrnovat toto slovo. Ale já chtěla psát i o módě, jídle, filmech, knížkách, událostech, co mě zaujaly a tak dále. A co teď s tím. Už by to nebyl název, ale popis.

A tak jsem se jednou nudila doma, venku bylo hnusně a v televizi nic nebylo a běžela mi jen jako hluková kulisa. A najednou koukám na originální název filmu, který zrovna běží a říkám, jo. I holky se chtějí bavit!
A tak to začalo. Přece píšu blog, protože mě to baví a chci aby bavil ostatní. A nebaví nás snad číst o kráse, módě, hubnutí, celebritách, jídle a tak dále? A chtěla bych s Vámi o těchto věcech diskutovat a sama od Vás získávat inspiraci a názory, jak jste spokojeny třeba s řasenkou, která zrovna máte v kosmetické taštičce. A přitom se dobře bavit.

Nakonec sice název není úplně nejkratší, ale podle mě obsahuj vše,o čem vlastně píšu.
A ještě maličkost. Kde se vzal nick name Fresa. Ještě na základce jsem se učila španělsky a milovala jahody a když jsem se někam registrovala jsem jsem napsala španělsky jahoda. Sice mi to už přijde dětinské a jednoduché, ale zvykla jsem si na to a patří to ke mě. 


Jako fotky dnes přikládám samu sebe. Nejsem narcis (:D), ale dneska je článek tak trochu sebestředně o mě, respektive o mém blogu.
Nakonec si můžete poslechnout stejnojmenou písničku, kterou určitě poznáte.










cover verze od Miley Cyrus




Pište mi, co Vás baví ať můžeme společně tvořit obsah a ať nemusím měnit název :-))
Ještě mne na závěr napadla jedna otázka na ostatní blogerky - jak vznikal váš název blogu?
x.o.x.o. Fresa


"Když neumíš najít důvod proč pokračovat, vzpomeň si na důvod proč si začal."

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mohlo by Vás zajímat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...